about follow Chat posts
Thursday, January 13, 2011 | 7:22 AM | 0 comments
arh . cepat nye mase berlalu . napa ? nk nanges la . lagi sorang kawan aku yg rapat mau pindah skolah . smue kwn aku nk menjauhi aku . tp dowank akan lupe kan aku ke ? or da dpt kawan bru yg terlalu cpat and terus tinggl kn aku . adakah mcm toe ? kalo dowank cam toe . aku akan lupekan kamu . tapi kamu mesti ingt kenangan manis kte bersama . toe aja . aku x kesah kamu nk kawan nan sapa . tapi ble aku xde dlm dunie ini . kamu jgn nanges . kamu just menbace Al_fatihah tok aku dan kowank selalu lawat kuburku .. toe aja aku mnx . tp bile aku xde dlm dunie . ner nk tao yg diats toe tbe2 ambik nyawa aku . ajal di tngn die . cume kte x tao je . ermmm .. kowank buat yg terbaik oke . bile pindah skolh nanti . aku tao kowank pndai cam manusie yg len . x cm aku . der bodoe n der pandai n aku xpandai cam kamu sumue . dpt msuk skolh teknik . kamu boley wat kemahiran2 kt situ . bile kowank da kuar dr skolh toe . jgn ingt aku lagi oke . smue t kne ikot haluan masing2 . betol x ? da masuk unversiti pon len2 . x sme . ermmm . aku post nie smbil aku nanges .. kalo x caye x ape . up to u gurl . oke smpai disini je mau story . klu der mase . aku post yg len . bubububye kawan aku .

~OLD | NEW~