about follow Chat posts
hey awakkk . ~! thank you ..
Friday, January 21, 2011 | 9:02 AM | 0 comments
Awak .
hari ini saya happy sangat 
cos awak dtg konvo saya 
tapi , saya buad tak tao aja 
egonya saya . padahal dalam hati toe suke ... 
Awak
hari nie saya happy sangat 
awak kasi bunge ..
tapi saya malas nk tunjuk suke ,.. egonya saya .
padahal dalam hatituoe rase melonjak je . seronok giler .
Awak .
hari nie kite makan semeje ,
saya buad selambe aje ,, saje biarkan awak nan parents saya .
tapi saya bangga , awak dpt serasi nan mereke .
Awak .
ari nie saya dpt berite yg 
awk demam . runsingnya saya .
saya risau tak tao nk wat ape . saya jaoh .
saya cume dpt tanye kabar awk je .
Awak ,
hari nie saya serabut sangat . tapi saya tak tunjuk , saya berfikir macam mana keadaan awk
awak senyap jer , saya pun senyap la . 
egonya saya .
Awak
hari nie saya tengok awak senyap aje .. saya pun terfikir , awak ingat saya lagi ?
saya ingat awak tp buad selambe aje . hanya Tuhan saje yg tao ,
Awak .
saya tengok awak senyap lagi , saya cube hubungi awak 
tapi tak dpt . Mana awak pergi ????
Awak .
hari nie saya tak dpt call awk . bukan sengaja . tapi saya bnyak keje 
saya tau awk hmapa . maafkan saya ,! 
Awak .
satu hari saya lihat gmbar awk dkt blog awk
gmbr itu cukup jelaskan  suasana sebuah majlis yg nyata hati saya hancur!!
diam-diam kamu suda mengikat pertunangan ..
samapai awak ...
Awak .
kini saya sedar ,
maaf jika panggilan saya selama ini menganggu awk .
yg nyata awk bukan ditakdirkan  tok saya
biarlah saya terus menyepi
pasrah jika jalan ini kte pilih
tapi satu perkara yg awk perlu tao .
mengenali awk satu anugerag terindah yg pernah saya miliki .


TERIMA KASIH AWKKKK !!!!!!!!


~OLD | NEW~