about follow Chat posts
kowanktidakmemahamiaku .
Monday, January 31, 2011 | 9:10 AM | 0 comments
hurmm . bru sebentar td aku gado ngn kawan aku . yg rapat la gak . sedih.. aku x penah gado ngn kawan aku cm nie . aku kesal sangat jadi manusie . napa aku jd manusie ? aku mmng menyesall ! aku nie terlalu kasar , x mnergeti perasan org laen . tp dowank penah tao isi hati aku mcm ner ? xkan aku je nk kne jage isi hati dowank but dowank x tao jge isi hati aku ? aku kesal ngn perangai kowank . seriusly .! aku da tao nk ckp ape da . kowank punye pasal . tapi aku kne jgak ke mnx maaf smue toe ?? sedangkan aku kasar hanye satu gurauan saja . tp bg dowank gurauan toe adalah satu gurauan yg terlalu besar bg mereke ??? ermmm . aku sedar spe diri aku tp kowank kne la phm perangai aku mcm ner . aku tao perangai kowank cm ner ! kowank nie jenis yg agk terlalu gothic n len-len . n then aku nie jenis gurl yg kasar cm laki . aku sedihh ngn kowank smue . aku ckp mcm toe bkn ape . aku just fikir mse depan . yela . next year kite da abis skool . then smue ikot haluan masig-masing . aku just tnye . ' Kite ni boleh ke kawan smpai 4 ever ? toe aje . tp aku jwb yg betol la . "mybe ya n not ." toe pun kowank tachingn ngn aku . aku  rse kesal gler .

~OLD | NEW~