about follow Chat posts
Monday, March 14, 2011 | 11:57 PM | 0 comments
ermm . nk ckp something la . x yah sebot nme die oke . sbb terlau pelikk da ade gak benci . spe bce nie ko la gak nye terase ,, :P . errm . beginning die . si pompuan nie kaple . then pkwe die agk kuang aja bg aku . tp kt kawankawan aku x tao la . toe firasat aku . pkwe die nie mmng kuang aja . mulut x de insuran . tp npe die kple ngn si pompuan nie . npe pompuan nie lurus bendul . trus dgr ckp si pkwe nie . knape????? aku bkn nk ngumpat kt sini . tp ckp yg truth la dalam hati nie . aku just x puas hati je . toe aja . aku rase la ramai x puas hati kot klu dowank nie berkaple . ermmm . agk ssah nk terime kenyataan . klo aku jadi si pompuan nie . da lame aku leave kn jantan x bergune toe . mmng tidak bergune pun . *mara .  toe aje la nk ckpp .

~OLD | NEW~