about follow Chat posts
Friday, March 4, 2011 | 7:48 AM | 0 comments
heheh . uda lame x post ape-ape kt blog nie . uda due minggu kot . hahaha . base la bdk jarang online . mnjang bace buku n wat kerje skolh je . budak cemerlang la ktekan . hahaha , * perasan jekk . ermm . nk story pe plak yep . ?? pkirpkirrr ???? haha ! nie pasal budak yg bernme AFIQ  dan ayah nye MANAP . geram nye ngn die nie . ade die ckp muke aku nie cm mkngah akuu . geram doe . toe mkngah aku . x same ngn ngan ayah aku . die x knal ayah aku cm ner muke die . ishhhh ! panas jer hati aku ... n then die ckp nasi lemak aku x pedas . klu x pedas asl ko beli jgak . parah la anak MANAP nie .. ishhh . pkir die toe taiko ke dlm kelas toe . die pkir aku takot la ngn die . da la anak ustaz , tp x perangai cm ustaz . cm bodoe ade la perangai dieeee ! 


gerammmm!

~OLD | NEW~