about follow Chat posts
Tuesday, May 3, 2011 | 6:22 AM | 0 comments

 story ! about my fren , fren la jugk , dr skolah rendah dulo , hehehe , die cter pasal nie  aqma 
ermmm , aku memang x tahu cter yang sebenar nye tapi
 alhamdulillah la tuti cter kt aku ,
 tahu jugak la cter yang sebenar nye .

  aqma : aku bukan nak bela sbelah pihak oke , cume aku nak tanye jer tuti, camner ko da baik ngn die , toe aje , ama , kite setiap hari kite ade wat silap 
tp kita cume x nampak aje dear , tapi xkan kita nak bermusuhan ngn kawan kita dengan begitu lame kan ?? pikir-pikir la aqma , i'm just bg advise jerk at you ,
toe aje aqma , tapi aku  still kawan ko 
and tolong ama jage ckit mulut toe ,ckit , jangan lepas terus menerus aje ,
oke ama , sayang ko ! saranghaeyooooooo !                           
hehehehe  








~OLD | NEW~