about follow Chat posts
AKU SEORANG YANG BOROS ?
Thursday, September 15, 2011 | 6:39 AM | 0 comments

HAHAHAHA ! aku seorang yang boros ??
yeke ? macam takk percaya sahaja .!
Mak Itie saya cakap , orang yang boros , orang yg rugii !
ermm , aku bukan nye boros cam kakak kandung aku toe .
die diffrent , aku different ,
aku nie jenis jimat cikit la , jenis orang yang takk suke membazir ,
but sometime toe aku boros jugak , klo duit ditangan bnyk ..
kenape aku boros ? 
cos aku nie giler komikk , giler majalah epop , giler novell !
to la part part yang  aku boros cikit .
bukan nye boros aku nie shopping shopping beli bajuu !
takk berminat nak shopping baju nie , buang masa saja , baik aku membace 
ade faedah nye punn . kan ??
and aku nie jenis takk suke kuar umah , melepak dlm umah saje , walaupun dalam 24 jam ..
takk suke pergi jalan , takk kesah nak pergi mana pun ! 
memang tak akan pergi nye pun , hhihihi .





~OLD | NEW~