about follow Chat posts
DASAR ORANG GEDIK TAK BERTEMPAT ~
Wednesday, September 28, 2011 | 5:12 AM | 0 comments

hey sudah lame takk post nye pun . 
today new post !
nak tanye suke tak kalo perempuan itu tergedik or belebih lebihan kt pakwe orang lain ??
mestilah tak suke kan ! macam die plak makwe nye .
kt sini bukan aku nak mengutuk or nak mengumpat pasal orang nie , tapi nye kenyataan .
aku pun tak sangka la perempuan nie , macam toe sekali , die plak yang overdose !
sedangkan makwe laki nie pun tak seover macam perempuan nie .
dah lah ade pakwe , sedar la wae pkwe dah ade takkan nak menduekan balak ko plak .
mentang mentang pakwe ko dok juah tak tao ko wat ape kt belakang die , sukeati saje , nak menyakitkan hati die . cubelah paham makne cinte toe ape .?!
tolonglah paham . !
sape yang sedang hangat bercinta saja , 
tolong paham ! makne cinte yang sebenarnye !




~OLD | NEW~