about follow Chat posts
HATI YANG SUKAR DIIKHLASKAN !
Thursday, September 22, 2011 | 7:44 AM | 0 comments

ermm , terasa berat sekali nak post pasal nie lagi , aku nak lupekan tapi timbul balik 
ermm , lepas satu dugaan aku terima .
aku tao ko da banyak kali minta maaf kt aku , tapi aku memang tak boleh nak maafkan .
hati aku jenis yang terlalu keras bila seseorang toe wat salah yang besar kt aku .
kawan kawan aku pun suruh maafkan ko , tapi aku mahu lebihkan masa yang mencukupi untuk berfikir .
tapi aku just boleh doakan hidup ko dengan sempurna , walaupun
tak boleh maafkan ko , aku tak tahu kenapa hati aku jadi macam nie . aku cube tapi tak boleh diterima kemaafan mu .
aku tak ada niat tak maafkan ko , tak ada lansung . aku just sakit hati yang telah dibuat oleh ko ,
sakit hati sangat kt ko , cube ko dudk tempat aku , ape perasaan ko !?
ko pun nak nangis kan ? hidup aku bukan sempurna macam ko !
semue sayang ko , tapi hidup aku hanye dalam derite dan lara yang tidak diterime oleh aku sendiri .
aku tak dapat rase kasih sayang terhadap sape sape , my parents also .
maafkan aku klo aku maafkan ko tapi hati yang tidak ikhlas dan tulus ,
maafkan aku yeee ..............


~OLD | NEW~