about follow Chat posts
STUPID GIRL !
Saturday, September 17, 2011 | 8:50 AM | 0 comments

geram aku yang hari jumaat hari toe , takk hilang lagii !
geram + sakit hati + giler !
ape jadi die ?? pening la kan ?
perempuan toe yang wat aku geram ! ade ke td die bagi mcj 
"SORRY"
wea perempuan , just ko nak cakap sorry , adik aku 2 tahun pun boleh buat !
ko rase cakap "SORRY" toe ley lege kan aku kea hah ? 
takk boley la perempuan . klo orang toe da wat aku palat aku 
aku akan balas yang berlipat gande ko tao !
ko suke la toe berfoya foya ngn jantan yang takk gune toe .
wae perempuan , laki just ley cakap kt mulut saje
"SAYA CINTA KAMU"
tapi dalam hati betol kea perasaan die kt ko ??
ko jangan harap la wea !
jangan nak berangan la ! ko just kene dipermainkan la !
sebeloom ko terkene !
hurmmmmmmmmm



~OLD | NEW~