about follow Chat posts
KEJADIAN SEMALAM DILUPEKAN ! ~
Sunday, October 16, 2011 | 12:15 AM | 0 comments


NEW  POST ALREADY !
memang sedih la semalam , tapi sudah dilupekan .
berkongsi cter dengan bestfren aku .
memang patut pun aku kene marah kt parents aku , tapi terkeluar plak kate kate yang terlalu tajam . and so pagi subuh toe aku mengeluarkan air mate yang terlalu kecewe .!
tak payah la kuarkan kate kate yang menusuk hati aku , tapi nak wat cam dowank my parents terpakse menerima dengan hati yang sabar .
aku tahu toe memang salah aku . then pagi toe jugak aku mcj ngn bestfren aku dengar my saddness story !
hurmmmmm .
tapi skunk aku da lupakan kejadian toe , my parents pun da lupekan perkare toe .
tapi sepatutnye parents tak ley mintak maaf kea ngn kite cos terpakse kuarkan kate kate toe ? 
hurmmm , ape ape jelahh . klo tak mintak maaf pun tak ape lah .
tak kesah same sekali . janji aku sayang family aku .
toe pun da cukup bagi aku :)



~OLD | NEW~