about follow Chat posts
KENAPE AKU SAJA !!
Friday, October 7, 2011 | 7:49 AM | 0 comments


NEW POST ! 
wahhh ! terase tercabar plak hati nie , bile kawan yg rapat ngn kite .
suddenly mungkir janji ngn kite .
 terasa kecewe berbaur kecil hati .  campur plak sedikit sedihh . !
memang janji toe harus dipegang tapi telah dimungkiri , 
nak wat cam ner kan , lepas dugaan dugaan aku terime , then terime saje lah ,
aku tao Maha Esa sayang umat die , dan memang patut Die bagi dugaan kt manusie .
aku tao diri aku bukan perfect mcm manusie dalam dunie , tapi aku  jenis yang tak banyak cakap .
aku akur dengan itu smuee !
kawan aku telah mungkiri janji toe , terpakse saja aku cakap
sukeati sajalah , aku da tak boleh wat ape ape lagi . hati tak boleh berkate kate lagi . 
hati cakap harus bersabar saja . 
Allah sayang hambe die yang penyabar .  so sabar saje lahh ! 

crying :(


~OLD | NEW~