about follow Chat posts
MASALH KAWAN SUDAH SELESAI !! AMINN .
Monday, October 31, 2011 | 7:18 AM | 0 comments


HEYYYY  BLOGGGERR !
ape khabar ? harap sihat saje yg sape bace post saye hari nie . :)).*hepy*
oke hari nie cter pasal kt skolah tadi , luahan hati masing-masing , tapi bukan serius pun luahan die , ade sidikit campur lawak , joke . toe yg agak lame cikit untuk luahan td ,  but the problem sudah selesaikan pada mase toe jugakk , amin aminn . 
aku tak ade lah luahan tapi kawan kawan aku , yang tak puas hati dengan geng sekawan toe , so toe wat mesyuarat tak lame tadi , heheh :))
bermacam macam hujahan diorang keluarkan tadi . tapi ade ususr ususr lawak , toe yg aku tak boleh bercakap banyak tadi , just tergelak saja :)))
da lawak kan , so gelak lah saje aku taoo. dan aku nie jenis tak simpan dalam hati klo geram kt sesorang toe , cume cakap lepas saje , aku tao aku nie jenis kasar orangnye , dan tak suke jage hati orang .
toe perangai aku yang sbenarnye , then tak reti memujuk orang , toe paling tak suke , memujuk lah :))
harap maklum ye smue :)))
makasihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. !



~OLD | NEW~