about follow Chat posts
Aku Seorang YG MaLas !!
Thursday, December 15, 2011 | 6:47 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKUMMMMMMMMMM !!
haha ! sudah lame tak update blog nieee , 2 hari da tak update , klo takk , selalu lah aku post entry 
terbaruuu :)
hurmmm , cuti sekolahh nie , aku tak tahu nak wat ape ! dok rumahhh ? asyikkk online saje lahh , sampai mak sedare aku bising lahh ! 
*xde keje lain kea ,? mnjang online saje*
ishhh ! klo korank nak tahuu , aku memang seorang yang MALAS ! klo rajin toee , kekadang sajeee , not always aku rajinn , then rajin toe ikot mood !!!
aku memang suke klo orang toe cakap aku nie MALAS ! da toe perangai aku , nak wat cm ner kan ???
da tak boleh ubahhh ! :)))
if korank nak tahuu ! keje aku agak berkire jugakk ! then tak suke campur keje orang laennn !
klo keje aku , toe keje akuu ! klo keje toe keje orang lainn ! SORRY ! tak dapat aku nak membantuuu :))
*HARAP MAKLUM*
sape kenali aku toee , agk tahu perangai aku mcm mane :))
I'M LAZY GIRLLLL !!

bed, girl, lazy, sleeping, woman


~OLD | NEW~