about follow Chat posts
BerKuase Dirumah sendiRi !!
Tuesday, December 20, 2011 | 6:32 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKOMMMMMMMMMMMMM !
hahah ! nak tahu kenape aku gelak macam ORANG BESAR or  DEVIL LAUGH ?
kan akak aku tak ade dirumah , so aku kene jadi anak SULUNG !
anak sulung yang tak terlalu garang tapi sometimes . hahahahaha ! then jiran aku or sepupu aku pun akak die tak ade dirumah . kene jadi anak sulung jugak .
adik adik aku jeneis takut sikit ngn aku . cos aku suke menjerit ! bile aku menjerit aje , tahu pulak wat muke kecutt ! akak yang suke MENJERIT !
aku bukan suke sangat menjerit , tapi klo orang toe disuruh kt aku , tapi tak buat , memang aku marah lahh ! 
aku jenis tak suke ! adik aku paham aku jadi KAKAK NGAH yg garang ! tapi dorank mcm da biase aje!
GOOD MY SIBLING !! SAYANG KAMOOOO !


~OLD | NEW~