about follow Chat posts
HiduP penUh Kesedihann !
Monday, December 19, 2011 | 8:31 AM | 0 comments
ASSLAMUALAIKOMMMMMMMMMMM ...
hurmmm , hari nie agak keletihan sedikittt .! cos satu hari berjalan ! pergi ke MELAKE ! 
ape best enth pergi sane ? mcm biase saje :)
hari nie akan , aku agak sedihh sedikit kt MAK akuu , kate kate toe menyakitkan hati akuu !
aku da tak boleh lawan kate mak aku , so aku SENYAP aje lahh !
bukan aku monyok satu badan tak nak pergi MELAKE ! aku terase sakit pinggang hari nie . 
lepas toe , my mom macam tak puas hatii ! die ckpp  AKU TAK PENTINGKAN KELUARGE !
lepas toe , die talk about pulak cter MY SISTERR ! terase cemburu di hati ! aku kene lah sabar nk wat mcm mane kann .
btw , aku tutup mulut , dan hanye mampu menangis ! malas nk bertengkar ngn mak aku ! aku tak kesah pun , family aku nak benci kat aku , tapi ALLAH S.W.T tak benci akuu . 
toe saje nak cter , bubye ! 


~OLD | NEW~