about follow Chat posts
MEMERLI lahh letewww !
Monday, December 5, 2011 | 11:05 PM | 0 comments
ASSLAMUALAIKOMMMM !
iishhh ! geram saje kt budak budak form 5 tahun niee ! beragak lah nak memerli toee !
pikir spm toe sudah abis belajar kea ? hey ! belomm tahu takk , ! perjalanan korank smue jauh lagii , jangan lah jadi budak yang tak matang , ! memerli budak yang belom abis sekolahh , pikir bagus sangat lah mememerli toee . aku geramm lahh ! klo da abis sudah lahh , tak payah nk mengejek pulok ! plesss ! tolong bagi semangat kt budak budak SPM next yearr . nie takkk , ngejek aje die tahuu . 
aku nie jenis tak suke ngejek ngejek ! memey pantang larang aku klo orang ngejek akuu ! bukan apee . 
tahu lah da abis SPM , just SPM aje kea dorank belajar ?? tak masuk U ? waee ! klo mcm toe kan , tak payah sekolah lahh , bile SPM aje masuk dewan peperiksaan ! toe saje . okayyyy !
dalam efbee lah paling banyak memerlii ! aku tahu lah ramai lagi budak belajar lagi , at least bg lah semangat dorankk ! ape lahhh ! nie satu status aku dpt jumpe kt efbee aku .


saje blog name diee ! nanti blogger nak add die pulokk ! 
hahahhaha . okayyy ! bubyeee :)




~OLD | NEW~