about follow Chat posts
MY parents Bergaduhh ??
Sunday, December 25, 2011 | 8:02 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKOMMMMMM !
hey ! hari nie agak malas or kurang senang nak update blog nie .
hari nie my parents saye gaduhh , aku memang dah tahuu . hujung tahun mesti dorank bergaduhh . or tengah bulan , time toe jugak dorank nak bergaduh . aku memang dah tahu :)
tapi aku sebagai anak malas nak memberi advise kt dorank . lantak saje , dah TUE kan ? pandai lah pikir . 
tahu saje lah aku nie , hari toe adik beradik aku gaduh , KAKAK aku ngn ADIK aku bergaduh , sbb pkwe kakak aku , tapi aku wat bodoe saje , malas nak masuk campurr . pandai wat hal , pandai selesaikan sendiri :)
toe lah diri aku . hope paham . then aku bukan nak sangat pasal FAMILY aku dalam blog nie , aku tak ade cerite nak post hari nie , so aku post saje lah pasal entry nie :) 
hey my parents ! jangan lah gaduh gaduh , nanti bertambah TUE pulak nanti muke toe .hehehehhe :)
hope korank bace saje :)






~OLD | NEW~