about follow Chat posts
Untung nye ade Orang sayang :)
Saturday, December 24, 2011 | 1:28 AM | 0 comments
ASSALAMUALAIKOMMMMMMMMMM !
heyy , hurmm , untung tak korank klo ade orang toe sayang giler kt korank ?
mesti untung giler kan ? aku rase pun begitu . tapi aku tak ade pun yang untung . rasenye kot .
aku tak rase diri aku disayangi oleh sape sape . tak rase punn . :)
mamcam biase . termasuk lah frenss sendiri . aku pun tak kesah lah . lansung tak kesah nk sayang aku or takk . wat ape nak terhenggeh henggeh kt orang toe suruh sayang kea ? watt ape .???
mcm aku nie terkejar kejar pulak kt orang toe .  tak suke lahh .
kite tahu hanye ALLAh saje sayang aku , hehehehe :)
btw sape yang sayang aku toe , terime kasih sesangat , then spe yang tak sayang aku toe . aku tak kesah mane pun ko nk sayang aku ot not . that yourss problem :)
understandddddd ??




~OLD | NEW~