about follow Chat posts
Dengki Giler !
Monday, January 30, 2012 | 5:50 AM | 0 comments

Assalamualaikommmmmmm !  post baru pulak !
hah ! tak sangke pulak aku , cos "KAWAN BAIK" sendiri dengki aku . hahhaha ! memang tak sangke , but sekarang aku ngn  die tak kawan lagi dah . name aje perempuan tapi perangai , entah lah , tak tahu nak cakap mcm mane , then , pandai giler die hasut kawan aku yang lain supaye tak nyah kawan ngn aku .confused-red-crab
hurmmmm ! memang tak sangke giler , ade jugak manusie kawan makan kawan mcm toe .panda 25
 klo dah tahu benci aku  .   thank you soldier baby
tak payah lah babit kawan aku pulakk , memang ko tak suke aku berkawan dengan classmate sendiri .
manusie jenis ape nie ? digelarkan manusie jugak kea ? or nak digelarkan seekor "SYAITAN" yang lebih jahat pade syaitan yang sebenarnye ? 
then aku cter nie memang kejadian yg betul okayy ! bukan tipu yep . hurmmm .blacko 09
klo manusie toe benci seseorang , then hatinye boleh menjadi satu dendan yang tak boleh diselesaikan dengan sendiri . betul tak ?    , then aku nie bukan jenis orang yang suke dendam . klo orang toe benci , benci lah , janji aku tak ade ganggu hidup die . toe aje
KBAI ! toe aje . renung renungkan .tv baby 57


~OLD | NEW~