about follow Chat posts
Sesalan tak Sudah :)
Tuesday, January 24, 2012 | 8:56 AM | 0 comments

Assalmualaikommmmmmm !
heyy ! baru nak update nieee . heee , busy cikit cuti nie  ..
then cuti nie ade pulak peristiwe dihati aku yg terguris sedikit . iaitu gaduh dengan kawan pasal perangai aku  .. hurmmmmm . kesah nye mcm nie , aku update lah sttus nie .


thenn . kawan aku terase pulak  , smue lah yang terase , hurmmmmmmmm ..
aku update status nie tmpt umum , then smue bace , so status nie tok smue , tak kesah lah sape yang terase , but ! sorry toe say lahh ! kawan aku dah anggap aku nie ENTAH lahh .OuchThis Emoticons 28
hurmmm , mule dr sekarag korang aje lah yg BERLIME , walaupun anggap aku nie mcm musuh korang , anggap lahh . HeyHeyPig Family Emoticons 30dan perangai sesorang toe bukan boleh berubah hanye sekelip mate saje . same saje manusie tapi perangai berlainan , memang dah tertulis dalam kamus aku , aku bukan BFF ko yg selamenyee !pandaemoticon , then , seleps nie , aku akan tegur mcm biase saje , mcm kawan biase ,OuchThis Emoticons 64 .
aku bukan seorang org cukup BAGUS dalam dunie nie ! aku dah ade cacat cele nye ! dan korang hanye anggap aje yang tak jage hati korang ? abis aku ? ade selalu korang jage hati aku ? aku rase tak ade KOT , tak ape , yang toe aku ley aku maafkan , aku bukan manusie yang selalu disayangi oleh sape sape kan , aku hanye sayang dengan sorang diri , dan telah dibenci oleh manusie di sekeliling aku . 
itu yang korang nak kan ? okayyy fine , toe bukan jadi masalah aku . yang penting aku dah mintak maaf kt korang dr hujung rambut hingge hujung hatii dan kaki ..Wan Wan Emoticons 14
dan lepas nie ko , nak benci , kutuk , hine , happy dengan org len , tak maafkan aku . tak ape lahh . aku tak kesahh , aku manusie yang akan sabar or terime aje dugaan dan ujian yang ALLAH uji kt aku , toe saje .Ali the racoon Emoticons 29 harap korang bahagie disamping keluarge dan kawan yang len . dan aku tak penah anggap korang kawan yang hine , or  tak baik aku , smuenye for me u guyss KIND with mee , lps nie , bergembire lah kamu dengan lain ye , just tingglkan aku seseorang saje . dan menjadi orang yang tahu nilai kehidupan mcm mane . HeyHeyPig Family Emoticons 62Kbai , toe aje .Miss Bone Emoticons 31



~OLD | NEW~