about follow Chat posts
Sorry Kawan :)
Wednesday, January 18, 2012 | 3:32 AM | 0 comments


ASSALAMUALAIKOMMMMMMM ! 
heyy ! kamuu ape kabar ? hope sehat aje lah ye :) .
hey ! bape hari tak update blog niee ! mcm cter menarik nak cter nie :) . jom kongsi bersame dengan saye :))
terlebih dahulu sayee mahu cakap kt KAWAN saye
SORRY GUYS !
tadi ade di sekolah ade krisis yang kawan BFF aku tak berpuas ngn aku .  lansung tadi ade mesyuarat about perangai aku lahh  . sorry to say kawan . dengan keputusan muktamad ! aku akan tinggal dr group korank . aku tak boleh nak change aku punye perangai ! aku nie jenis permikiran yang jauh or matang ! not to childish . dan aku tak penah lansung aku nie PERFECT human dalam dunie nie . then aku tegur toe pun tak ade yang salah kot . aku pun anggap aku diri selekeh ! tak penah anggap diri aku cantik same sekali TAKKAN penah lansung ! walaupun ade manusie cakap aku nie CANTIK . mesti aku tempias ape yg die cakap kawan ! tapi ape yang betul korank ckp toe . aku setuju jugak ! then korank ckp toe aku tak mane pun FREN ! sebab aku dah jumpe kawan mcm korank ! then dorank tak mcm kamu smue . korank straight to point then mereke just levaeto all ! heeee :) .anggap saje aku nie kawan korank BIASE saje ye . then jangan pikir perangai aku . walaupun one last year ! tak nak terganggu krisis kawan ngn pembelajaran ! mybe nie DUGAAN ALLAH bagi kt aku . just sebagai hamba ALLAH yang setia . just perkataan yang kuar dr mulut REDHO AND ALHAMDULILLAH :)  then . jgn korank kuar perkataan korank NYESAL kawan ngn aku ! klo kuar . ! memang pantas aku bukan kawan yang terlalu BETUL dengan korank ! wrong girl sebagai BFF :) . just to saje aku nak memperkate kan :) . nanti kite tegur mcm biase but not to CLOSE :)
okayy ! kbai !




~OLD | NEW~