about follow Chat posts
Lazygirl "=="
Tuesday, February 7, 2012 | 3:13 AM | 0 comments

Assalamualaikommmm and hyee Onion Head Emoticons 16 .
hurmm , sudah lame lah pulak tak update blog nie . cuti kan , keje sekolah 
berlamabak  . nie pun ade lagi tak siap . heeeee Cheetah Emoticons 3 .
hurmmm , ish geram  Princess Yvonne Emoticons 11 pulak aku cos akak aku  balik bukan nak wat keje kea ape kea . just 24 hours online ! mentang mentang lah WIFI  Tutugo Emoticons 35
pakai kt sini . sedap aje . . then die tudur nie , takkan balik rumah terus tak reti pulak keje nak berkemas  Yokie Emoticons 35,  senang aje balik dok senang lenang ! ah'ah .
mcm permaisuri pulak aku tengok ! ehh lupe puteri beradu !Yokie Emoticons 16 . kot klo mcm toe tak yah balik yee , dok aje kt asrama toe  .   tak payah balik , lagipun , klo akak aku balik , satu keje tak buat kt rumah aku nie   ,   assingment die pun tak siap cos leke ngn online , online ngn jantan  CACTUS Emoticons 21 ! toe lah perangai nyeee ! hurmm , sebagai adik yang terlalu matang "bagi die" , sabar aje lah dapat akak mcm toe !!
toe aje  ! bubye SAMWOO Emoticons 10

~OLD | NEW~