about follow Chat posts
hanye mampu bersabar dan senyum :)
Wednesday, March 28, 2012 | 7:00 AM | 0 comments

assalamualaikum , annyeong .
new post hari nie . hurmmm , aku redho saje lah nasib malang aku hari nie .
mp4 kene rampas kt cikgu displin , tapi die bagi balik antara hari jumaat and isnin . 
tapi aku nak hari jumaat ! klo boleh esok aku nak . hahaha !
tapi aku hanye boleh bersabar dan senyum saje lah , itu dugaan ALLAh bagi kt aku , walaupun tak cukup besar Dia berikan kepada aku , tapi aku harus mencube terima dan redho saje pemberiannye itu . kite tak boleh mengalah or putus ase , !
that just music , but sometimes when i bored , i must listen from here . heeee !
but , aku seorang tabah , ! ustaz yang saye sayangi , terime kasih mengambil Ipod toe , tapi ustaz dah janji nak bagi balik , hahahha .
ingat toe :) !! ><


~OLD | NEW~