about follow Chat posts
bersabar lah kawan :)
Wednesday, May 9, 2012 | 2:22 PM | 0 comments
Tumblr_m2kdb1zpfa1qaobbko1_500_large

Assalamualaikumm , 
hey ! baru nak post baru minggu nie , then pepagi lagi aku dah post .
hurmm . aku sedih kawan aku hasmira dengan tonic . 
Tonic - shafiqah najihah name nye :)
cos dorang nak pindah sekolah . huhuhu . sorry lah kawan .!
aku paham condition korang but aku dah tak tahu nak tolong korang macam mane lagi dah . nie mybe fikiran yang terbaik lah kot bagi korang. tapi bagi aku tak ! cos dah pertengah bulan ,
korang nak pindah .  not insane lah . aku paham korang pindah
pun sebb malu dengan cikgu kan ? hurmm , tak pelah . toe sudah jalan terbaik korang .
aku terpakse saje lah redho dan bersabar saje .
then . when korang pindah , always remember aku . sorry lah klo aku wat salah kt ko .
* mcm raye pulak *
dah pndah toe . calling lah aku yerp ! don't forget me okay . korang jangan risau .
aku selalu doa kawan kawan aku nie berjaya masa akan datang . tak kira lah dimane korang berade sekalipun . mahapun yang telah meninggal dunie :)
aku post nie sambil menangis , hurmmm .
korang banyak solat okay . korang sebagai muslim sabar saje klo
ade dugaan dan cabaran . cos Allah suke orang yang bersabar . moge - moge ko pindah toe .
dapat ketenangan dalam diri ko .
AMIN !! byee kawanku :)




~OLD | NEW~