about follow Chat posts
Hurmmm ,! Bersepah !!
Tuesday, May 1, 2012 | 2:13 PM | 0 comments
Spongebob-gif-fuuuu_large

Assalamualaikummm , annyeong .!
huh ! hari nie aku sakit hati bebenor nye . ! cos my room bersepah ... arghhhhhh!
paling tak suke lah room aku nie bersepah . mcm tempat tikus beranak . lagi-lagi kakak aku sudah balik . exam nye dah abis ! bapak lah beg bernimbun-nimbun . dah toe tak berkemas . die cakap hidup aku mcm pengotor , alah die tak sedar diri die toe lagi pengotor daripada aku . at least badan aku tak berbau . 
OKAY !  tolonglah jangan rase diri toe PERFECT sangat . !
klo die bace blog aku nie . hah ! padan dengan muke die toe . ade aku kesah kea . biar muke tak cantik tapi badan jangan berbau , nie harap saje muke toe cantik tapi .................. 
then lagi satu , aku tahu jage room aku mcm mane . bukan niat aku kedekut kt kakak aku . tak ade lansung . just satu saje aku minta sangat dengan die PLESS JANGAN BERSEPAH BILIK NIE !
i don't like okay ! toe aje aku harap sangat . lagi satu pless jangan tergedik sini tergedik sana .!
mcm perempuan ........... senyap sudah .
sorry my sister i'm terngumpat disini . hati sudah tak boleh tahan . heeee .
tak ade niat pun nak cakap pasal KO kt sini . tapi blog nie aje tempat luahan isi hati aku :)



~OLD | NEW~