about follow Chat posts
Puase oh Puase :)
Thursday, July 19, 2012 | 2:46 PM | 0 comments
puasa diszu

assalamaualaikumm ,
wah wah ! alhamdulillah sudah sampai jugak akhirnye bulan yang paling rahmat iaitu bulan Ramadhan .
puase hari sabtu nie , tapi aku first day toe lah yang Allah bg cuti , tapi takpe .
tak lama pun kan Allah toe bagi cuti , hanye sekejap aje .
niat aku bulan Ramdhan nie aku nak bace alquran s. insyallah boleh habis .. insyallah ..
hurmmm , puase , lepas toe mestilah ade buat kueh kan ? of cos lah kan .
nanti aku post gmbar kt blog aje . 
okaylah kwn , sampai sini sje , nanti entah pape aku ngarutkan . btw 
SELAMAT BERPUASA !
jangan ponteng , berdose taw , banyakkan beribadah bulan puase nie , 
jangan lupe malam kang niat ye .
dan lepas buke toe pergilah solat terawihh ...
alhamdulillah , amin :)


~OLD | NEW~