about follow Chat posts
last schoool :)
Thursday, December 6, 2012 | 5:54 AM | 0 comments

Tumblr_meinidbb801qhj102o1_400_large

Assalamualaikummmmm , anyeong ~~ hello !
hey hey , saye sudah habis alam persekolahan .. ! whoa that suprise to me ..! 
yahooo. ! then , next year baru jumpe kawan-2 sekelas aku , cos mybe aku tak ade di negeri sembilan , mybe keje di KL .   . hehehe . sedih lah pulak tinggalkan sekolah terakhir aku toe , cos banyak kenangan pahit + manis , dan bermacam-macam rintangan dan cubaan aku alami .
dan bermacam-macam perangai + ragam  kawan-kawan aku .  espcially kawan yg duduk di sebelah aku . setiap hari, setiap masa , setiap minit , setiap saat , ade-ade saje kiteorang gaduh , gaduh toe bukan ye besar pun , just gaduh dengan mulut aje . hahaha
teringat lah pulak dan menitik pulak air mate bile teringat mase toe . dan ade jugak aku gaduh dengan sekelas aku , tapi tak sangke kiteorang berbaik semule . hahaha ! thankx to GOD cos doa aku selame nie dikabulkan . aminn , hidup takkan sempurne kalo  kite gaduh dan tidak bermaafan , betul tak ?
 kiteorang gaduh sampai kelas lain pun tahu   . hahahaha , biase lah kan , budak-budak sekolah memang macam toe , betul tak ? kan kan ? dan  mybe itu dugaan yang belum mencabar untuk aku .
baru dialam persekolahn , belum di alam dewase and di alam perkahwinan .
heheheh # gatal lah pulak #
bubye URESSS and adik-adik aku , dan cikgu--cikgu yang mengajar aku , espcially cikgu JAHLELAWATI   , ustazah aku , iaitu my aunt - Norziah , , teacher math - YAU BEE BEE , dan cikgu KAMISAH , cikgu yang ajar aku mase aku form 2 . hahah , thnkx cikgu beri tunjuk ajar .
nie gambar yang sempat aku ambik when abis exam hari toe , dan gambar nie kenangan aku selamenye di alam persekolahan ...




4 & 5 ZUHAL TERBAIK DALAM HATIKU . LOVE YOU ! Princess Yvonne Emoticons 44 +  Princess Yvonne Emoticons 46





~OLD | NEW~