about follow Chat posts
Life very suck !
Saturday, January 19, 2013 | 7:42 AM | 0 comments


Tumblr_mfeimdwhif1rcvgdjo1_500_large
Tumblr_mgpj0bz2jw1rcrv8so1_500_large

assalamualaikummm .
hey , sihat ? sorry , cos baru nak update story baru hari nie , cos "busy"
walaupun duduk rumah , tak keje pun . #hehehe .
hurmmm . nak tanyelah , derhaka kan klo anak melawan ckp parents , then , senyap+bisu
sesame sendiri , dosakah toe ? walaupun ia  berpunce daripada parents sendiri .
arghh ! sebenar , klo sape bace story nie , tak paham situation aku sekarang ,
sedih+pilu+hiba+benci  dengan parents aku sekarang , nape aku tak dapat kebahagiaan yang aku idamkan dalam keluarge ?  kenape mesti AKU ? kenape tak boleh cermin dan tengok dulu salah diri sendiri .
then terus nak salah diri aku ! kenape ? dah cukup malang ke lahirkan aku dalam dunie nie ?
dah cukup pembawa sial dalam keluarge sendiri ? sepanjang hari , setiap minit , setiap saat . aku bersabar . aku tahu Allah saynag orang yang sabar , tapi sampai bile aku boleh bertahan dengan kehidupan macam nie . 
aku update story nie cos , tak ade sape yang boleh paham perasaan aku sekarng . aku sorang yang kene handle diri sendiri , tapi mcm nak bunuh diri pun ade . setiap hari aku senyum dengan orang sekeliling aku , tapi dorang tak tahu dalam hati aku terlalu luka dengan sikap keluarge aku .!
luka nie sudah bertahun aku pendam ! tapi aku tak boleh nak cter kt sape , blog nie lah tempat aku ccerite
story aku . aku tahu dugaan Allah nie pasti ade hikmahnye , mungkin Allah menyuruh aku buka suare satu hari nanti kat parents aku , mungkin juge die sedang uji aku dengan kesabaran aku .
Ya ALLAH ! aku tak ada niat nak melawan cakap ibu bape aku , aku cume menyesal dengan sikap ibu bape aku , kenape YA ALLAH ibu bape aku tak pernah nak tahu isi hati seorang anak ? kenape anak mesti jage perasan ibu , tapi ibu bape sendiri yang tak pernah lansung nak jage perasaan anak . ? kenape dalam sesebuah keluarge mesti tempuh itu semue ? dan kenape aku juga yang kene jadi mangse malang dalam keluarge ? aku sedar , diri aku tak berape mulie depan ibu bape aku , tak begitu manis depan matenye .
lepas nie , aku takkan mintak satu sen pun kt ibu bape aku , biarlah aku mencari dengan sendiri , biarlah dorang benci aku sekalipun , biarlah dorang sisih aku sekalipun , biarlah dorang buang aku dalm kelrage aku , biarlah , aku tak kesah , aku dah putus ase dengan nie smue , tak sanggup menempuhnye .
sakit hati yang terlalu dalam dan terlalu lame aku simpan sampai sekarang .
dan aku tak pernah nak berdendam dengan ibu bape aku , walaupun dorang yang telah luke hati aku .
sekiann , assalamualaikumm :)


    

~OLD | NEW~