about follow Chat posts
KEK !
Wednesday, February 13, 2013 | 8:16 PM | 0 comments


Tumblr_ljv9tyckui1qdmxsio1_400_large

assalamualaikumm #hahaha . tak jawab dose .
hah ! semalam punye lah boring giler duduk kt rumah , suddenly aku terpikir sesuatu 
yang memang teringin sangat nak buat iaitu buat KEK !
memang dari tahun lepas , lepas SPm nak sangat wat kek , tapi lansung tak buat .
last semalam jugak aku wat . aku wat kek lapis berwarna-warni .
hari sepatutnye nak buat TIRAMISU , tapi bahan susah nak dapat lah , malas sungguh aku nak pergi seremban , kedai bakery . situ semue nye ade , jauh lahh , ishh ! asl rembau tak de hah ?
menyusahkan betul lah ! hurmmm #mood sentap !
soryy . gambar kek semalam tak ambik , haha . nanti aku wat tiramisu or papa roti
nanti aku upload gambar , nanti jangan mintak resepi taw . cos resepi pun 
serch kt GOOGLE aje :)

~OLD | NEW~